Saturday, June 8, 2013

Perkhidmatan yang disediakan di Klinik Nadi Iman

Anda masih lagi binggung mencari tempat yang sesuai mendapatkan perkhidmatan yang terbaik??

Marilah mencuba Klinik Nadi Iman
Sekyen 27 Shah Alam

Diantara perkhidmatan yang disediakan adalah :

1) Perkhidmatan latihan CPR ke kilang-kilang oleh pakar yang terlatih. Sebarang perkhidmatan boleh dituntut oleh Yayasan Sumber Manusia.
2) Pusat pemeriksaan Fomema setempat ( One Stop Centre ) dimana ujian pemeriksaan doktor, x-ray, ujian makmal boleh dilakukan pada tempat yang sama.
3) Terlibat aktif dalam pemeriksaan perubatan kesihatan pekerjaan dan pengalamn lebih 8 tahun yang dikendalikan oleh doktor pakar OHD yang berdaftar dengan JKKP ( Jabatan Keselamatan Kesihatan pekerjaan ).
4) Memberikan perkhidmatan di dalam kilang-kilang disekitar Shah Alam dan diluar kawasan.
5) Pemeriksaan Perubatan kesihatan lengkap ( Comprehensive Full Medical Check Up ) yang dilakukan setiap tahun kepada pekerja-pekerja kepada yang berumar lebih 35 tahun atau pekerja-pekerja pengurusan dan eksekutif yang terpilih atau pekerja-pekerja bawahan yang cemerlang tidak menggunakan sepenuhnya peruntukan kesihatan tahunan mereka. Pemeriksaan yang dilakukan ini melibatkan pemeriksaan oleh doktor secara menyeluruh, pemeriksaan darah dan urine 70 item, X-ray, pemeriksaan ECG, Audiometry, Spirometry, pemeriksaan scan 2D/3D/4D untuk melihat kesihatan dalaman seperti hati, buah pinggang, pundi kencing, pundi hempedu, payudara, prostat dan lain-lain.
6) Doktor yang memberi perkhidmatan di klinik adalah pengamal perubatan yang telah berkhidmat lebih 15 tahun dan merupakan doktor tetap klinik nadi iman.
7) Mengendalikan klinik-klinik khas seperti klinik pelansingan OBESITI, klinik berhenti merokok, klinik wanita, klinik Fisioterapi serta klinik kesuburan.
8) Boleh melantik klinik nadi iman sebagai klinik dalaman ( In House ) yang telah memberi perkhidmatan lebih 8 tahun kepada kilang Hicom Diecasting.
9) Nadi iman medical terlibat aktif dalam memberikan perkhidmatan kepada orang ramai seperti memberi ceramah kesihatan secara percuma kepada pekerja-pekerja kilang.
10) Menyediakan perkhidmatan pembedahan kecil kepada pesakit.
11) Program Derma Darah dianjurkan juga dengan kerjasama dari Pusat Darah negara dan Hospital Klang.

No comments:

Post a Comment